Cras urna leo, rhoncus non condimentum id, commodo eu metus. Curabitur non mi ut augue accumsan venenatis. Nunc hendrerit massa et vestibulum rhoncus. Sed non neque ultricies, feugiat nisl vitae, pretium tortor. Aliquam aliquam, nulla nec accumsan eleifend, elit ex ullamcorper nibh, a placerat dolor lectus ut arcu. Nunc et odio id dolor dictum tristique. In suscipit tempor massa at sodales. Praesent ornare viverra nisi. Sed eu tortor vel dolor luctus elementum quis in felis. Suspendisse vitae ultrices justo. Integer ut porttitor neque, vel ultricies sapien. Donec suscipit volutpat dolor eget consequat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In in malesuada orci, a accumsan elit.
Sed dictum metus mauris, eget imperdiet ante consequat at. Nunc in eros id neque accumsan hendrerit iaculis et purus. Ut a aliquet purus, sit amet auctor velit. Fusce ac sapien ut turpis imperdiet rutrum. Donec quis tempus mauris. Integer augue enim, pretium id molestie id, blandit sit amet enim. Nulla eu tellus sem. Nam id nisl mauris. Fusce dui lacus, molestie non est eget, blandit varius leo. Nam eu quam viverra, dapibus tortor egestas, accumsan lectus. Nunc vel magna quis libero ornare venenatis a at nisi. Pellentesque finibus sagittis ipsum venenatis commodo. Morbi quis egestas lorem, vitae placerat ipsum. Etiam dignissim orci nisl. Aenean scelerisque cursus erat congue facilisis. Sed suscipit, odio eu iaculis suscipit, enim lectus molestie ex, id aliquet lectus lacus ut sapien.
Vivamus tincidunt faucibus nisi, vitae euismod lorem pulvinar ut. Aliquam erat volutpat. Nunc viverra vestibulum ex egestas maximus. Ut mattis velit eget ipsum pulvinar feugiat. Mauris sollicitudin ligula eu sem auctor, a tristique nunc pulvinar. Aliquam finibus mauris quis nisl feugiat hendrerit. Fusce nec faucibus urna. Donec vel est justo. Pellentesque finibus magna id vulputate pulvinar. In vestibulum feugiat mauris, in euismod dui malesuada vitae. Sed eu luctus risus, et imperdiet sapien. Aliquam porta luctus tortor, sit amet efficitur mauris ullamcorper a. Pellentesque vehicula commodo vestibulum. Mauris tempus ipsum quam, a dignissim urna venenatis ac. Ut pellentesque leo sed dolor vestibulum, quis mattis metus sagittis.
Phasellus sodales tempus justo. Morbi dictum, mauris non auctor tempor, nisl nisl posuere felis, et cursus dui velit eu mi. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Fusce vestibulum hendrerit nisi, consequat tristique elit placerat ut. Aenean sit amet porttitor libero. Aenean vel sagittis dui. Pellentesque suscipit magna ac eros cursus, ut rutrum quam semper. In aliquet, urna ut dapibus commodo, enim enim lobortis tortor, et tincidunt erat magna eget sapien. Quisque sit amet velit sed tellus condimentum blandit viverra eu odio. Quisque efficitur finibus risus, in dignissim purus vestibulum non. Nulla facilisi. Donec mi risus, egestas quis est quis, pharetra tincidunt eros. Aenean eget sapien odio.
Oferta wynajmu, cennik
WYNAJEM SAL
I .SALE SZKOLENIOWE
- dwie sale o powierzchni 48 m2 i 52 m2 z możliwością ich połączenia, co łącznie daje powierzchnię 100 m2
- sale wyposażone są w:
Ø stoły i krzesła,
Ø klimatyzację,
Ø rzutniki multimedialne,
Ø ekrany,
Ø tablice flip-czart,
Ø nagłośnienie – bezprzewodowy mikrofon,
Ø dostęp do Internetu.
CENY:
- sala o powierzchni 48 lub 52 m2
– wynajem do 4 godz. – 250 zł +VAT, powyżej 4 godz. każda następna godzina – 30 zł + VAT,
– dostęp do Internetu – 5 zł/godz.
– nagłośnienie – bezprzewodowy mikrofon – 20 zł/godz. + VAT,
- sala o powierzchni100 m2
– wynajem do 4 godz. – 400 zł +VAT, powyżej 4 godz. każda następna godzina – 30 zł + VAT,
– dostęp do Internetu – 5 zł/godz.
– nagłośnienie – bezprzewodowy mikrofon – 20 zł/godz. + VAT,
- PAKIET KONFERENCYJNY
Sale konferencyjne w oddzielnym budynku szkoleniowym, z wejściem przystosowanym dla osób niepełnosprawnych.
- dwie sale o powierzchni 70 m2 każda z możliwością ich połączenia, co łącznie daje powierzchnię 140 m2 ,
- sale wyposażone są w:
Ø stoły i krzesła,
Ø klimatyzację,
Ø rzutniki multimedialne,
Ø ekrany,
Ø tablice flip-czart,
Ø nagłośnienie – bezprzewodowy mikrofon,
Ø dostęp do Internetu.
- sala o powierzchni 35 m2, która może być wykorzystana jako sala szkoleniowa dla grupy do 15 osób, indywidualnych spotkań lub miejsce dla cateringu,
W budynku znajduje się przestronny hol, szatnia samoobsługowa, toalety.
CENY:
- sale o powierzchni 70 m2
– wynajem do 4 godz. – 300 zł +VAT, powyżej 4 godz. każda następna godzina – 40 zł + VAT,
– dostęp do Internetu – 5 zł/godz.,
– nagłośnienie – bezprzewodowy mikrofon – 20 zł/godz. + VAT,
- sala o powierzchni140 m2
– wynajem do 4 godz. – 500 zł +VAT, powyżej 4 godz. każda następna godzina – 40zł + VAT,
– dostęp do Internetu – 5 zł/godz.,
– nagłośnienie – bezprzewodowy mikrofon – 20 zł/godz. + VAT,
- sala o powierzchni35 m2
– wynajem do 4 godz. – 200 zł +VAT, powyżej 4 godz. każda następna godzina – 40zł + VAT,
– dostęp do Internetu – 5 zł/godz.
Podane ceny sal szkoleniowych i pakietu konferencyjnego obowiązują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
W pozostałych terminach obowiązują następujące dopłaty do stawek najmu sal:
Poniedziałek – Piątek 16:00 – 18:00 +20%,
Sobota – Niedziela 8:00 – 18:00 +20%,
W zależności od długości i deklarowanej częstotliwości szkoleń ceny mogą być ustalane indywidualnie.
Kontakt w sprawie:
Dział Organizacyjno-Administracyjny pokój Nr 16, siedziba WORD ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elbląg
a-mail: sekretariat@word.elblag.pl
tel. 55-233-40-50 wew. 44